Translate

czwartek, 7 lutego 2013

Historia poza tematem numer trzydzieści osiem: Nowy etap - Część szósta.

Sama nie wiem co miałam na myśli tym rozdziałem, mały filler, przejście do następnej ważnej kwestii. Wspomnienie przyjaciela i dziwne uczucia. Co stanie się dalej?


Nowy etap – Część VI

                Wkrótce minęła noc i kilka następnych dni. Ich życie wyglądało poniekąd normalnie. Choć teraz dzielili się obowiązkami i współpracowali niczym jeden organizm. Jednak nie było jeszcze zbytnio czasu, by zająć się ciekawszymi rzeczami. Ciągle męczyli się z notatkami i podręcznikami. Był to nieco trudny okres nauki, jednak wkrótce dobiegł on końca. Na uczczenie długo oczekiwanego wytchnienia błękitnooki kupił wino.
- Czyś Ty oszalał? Wiesz ile to kosztowało? – niższy mężczyzna spojrzał na niego ze zdumieniem.
- Moi rodzice są właścicielami winnicy, z której bierze się do niego winogrona, więc mnie to nic nie kosztowało – powiedział z uśmiechem. – Mógłbym wykupić całą hurtownię. Spokojnie.
- Chcesz mnie upić, prawda? Upić i...
- Wykorzystać? Nic z tych rzeczy. Przedwcześnie zerwany kwiat więdnie nagle. Jednak ten, który rozkwita powoli będzie pachniał piękniej niż wszystkie inne – puścił mu oczko. – Tak więc siadaj, zaraz się napijemy.
- Ciekawe w czym my to wypijemy jak nie mamy żadnych kieliszków. W kubeczkach, jak żule? – powiedział sarkastycznie zielonooki.
- O to też zadbałem – wyjął z pudełka, które stało niezauważone w kącie, dwa kieliszki. – Czas zacząć świętować! Chyba, że wolisz kolację, wino, świece.. To też mogę Ci załatwić – błękitnooki mrugnął sugestywnie ku niższemu mężczyźnie.
- Nie wygłupiaj się. Już i tak przesadziłeś.
- Coś mi się przypomniało... Miałeś mnie nauczyć języka tego swojego przyjaciela, prawda?
- T-tak... Japońskiego. I co w związku z tym?
- Powiedz... Jak się u nich mówi „Pocałuj mnie”?
- A po co Ci ta wiedza? Nie lepiej zacząć od „Dzień dobry”?
- Powitania mi chwilowo niepotrzebne, powiedz.
- Eh... Tego słowa raczej nigdy nie potrzebowałem, ale kiedyś widziałem w jednej książce... Nie pamiętam dokładnie...
- Nie wnikam w to, co czytasz, a Ty się nie wymiguj. Powiedz jak jest „Pocałuj mnie” w tych krzaczkach.
- To nie żadne krzaczki, ignorancie! Kiku mi tyle o tym opowiadał...
- Ach, więc tak nazywa się Twój przyjaciel... Kiku... Ciekawe czy był tylko przyjacielem...
- Przestań mi coś sugerować. Nie jestem taki jak Ty... To tylko przyjaciel.
- Rozumiem. Więc możesz mnie nauczyć tych słów, prawda? Powiedz je. Tak jakbyś mówił do niego...
- Ale przecież...
- W jego języku... Powiedz to.
- „Ki... Kissu... Kissu shite” – mimo iż tylko uczył go małego wyrażenia, rumienił się ogromnie.
- Ach, jakie to piękne w swej prostocie. A jakie łatwe do wykonania – pocałował go nagle. – W końcu... Sam prosiłeś... Tak jakbyś prosił jego. Powiedz... Kochałeś go kiedyś?
- Co?! O nic Cię nie prosiłem! Tylko mówiłem co chciałeś! I nigdy... Nigdy nie powiedział bym czegoś takiego, patrząc mu w oczy.
- A chciałeś kiedyś, by on to zrobił?
- Nie mówmy o tym... Teraz mamy robić coś innego...
- To on Cię uczył, prawda? To czemu znasz te słowa?
- Były w książce i sprawdziłem w słowniku, wielkie mi rzeczy.
- Pamiętasz je, jakbyś ich używał. Jak wiele jeszcze wiesz? Potrafiłbyś poprosić go o przytulenie? Wspólne spędzenie nocy?
- Przestań wszystko przerabiać pod swoje zainteresowania! Język to nie to samo co myśli! Może służyć do ich wyrażania, ale nie jest nimi! Przecież to, że umiem powiedzieć nawet prośbę o morderstwo, znam już od dawna te słowa, nie znaczy, że chcę, by ktoś mnie zabił!
- Spokojnie... Ale unosisz się gniewem, jesteś zawstydzony. Ty go pragnąłeś, kochałeś. Ale on nigdy tego nie odwzajemniał, prawda? Teraz nie musisz już cierpieć w samotności... – błękitnooki pocałował niższego mężczyznę. Zrobił to bardzo delikatnie i czule. – Spełnię Twoje marzenie o miłości.
- Nie mam takiego marzenia.
- Każdy ma, głęboko w sercu... – dotknął jego klatki piersiowej. – Mogę go posłuchać? Bicia Twego serca?
- T-tak... – zielonooki się zarumienił, gdy drugi młodzieniec zbliżył twarz do jego torsu.
- Piękny dźwięk... Taki mocny, szybki... Wspaniały...
- Przestań mnie tak chwalić! Pewnie i tak potem się okaże, że Ty będziesz lepszy...
- Chcesz posłuchać mojego serca? Spokojnie, możesz to zrobić – Anglik zarumienił się na te słowa, jednak to zrobił. Uśmiechnął się delikatnie słysząc miarowy ton.
- Takie delikatne...
- Stworzone do miłości.
- Więc moje musi być do smutku...
- Wcale nie... Mogę dać Ci miłość. Tylko ją przyjmij.
- To nie ma szans, naprawdę.
- Założymy się? Sprawię, że mnie pokochasz.
- Nie jestem zabawką – zielone oczy zapłonęły gniewem.
- Eh, dobra. W piątek zabieram Cię na randkę.
- Co?! Chyba straciłeś rozum!
- Dla Ciebie łatwo stracić głowę. Nie żartuję. I decyzja jest już podjęta. Wiem, że nie masz planów, nie wymigasz się. Spodoba Ci się.
- Dobrze... Ale... Ale oficjalnie to będzie tylko spotkanie...
- Oczywiście, to przecież jest spotkanie. Spotkanie miłości.
- Coś czuję, że miłość się spóźni.
- Albo czeka od dawna i my musimy się spieszyć, by nie odeszła.
- Może masz rację... Pijmy, bo już mówimy dziwne rzeczy.
- Dobrze, dobrze – błękitnooki wprawnym ruchem otworzył butelkę i nalał nieco jej zawartości do kieliszków. – Za miłość! – wzniósł swój kieliszek.
- Ja wolę za zdrowy rozsądek – powiedział Anglik z delikatnym uśmiechem na ustach.
- Za wszystko więc.
- Za wszystko – napili się wspólnie. Reszta wieczoru upłynęła na rozmowie i popijaniu trunku. W pełni kulturalnie poszli później spać. I to właśnie było piękne. Znali razem szczęście, spokój i umiar.

11 komentarzy:

  1. *zaraz idzie do szkoły, ale że obudziła się o 5 postanowiła wejść*
    Franca, sie już uczy, że z Anglią trzeba delikatnie jak z porcelaną. No bo jeden zły krok i go spłoszy bądź rozbije bezpowrotnie. A Brytol staje się taki potulny... A ja muszę przestać komentować wcześnie rano, bo to-to sensu nie ma....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz się wysypiać a nie wstawać wcześniej niż ja idę spać w weekend! Bo Ci popsuję budzik i będziesz musiała kota tresować, żeby Cię budził! *ma myszoskoczka tak wytresowanego, że o 7 hałasuje* On jest słodki, nie chce dać mu się uwieść, ale jednocześnie pragnie szczęścia. I słodko piszesz^^

      Usuń
    2. Kiedy to kot mnie budzi.....Od wtorku budzę się o 5, ale zazwyczaj zasypiam na jakieś 1h /1,5h, ale tym razem się nie udało i się nawet nie opłacało.... I kto mi mówi o wysypianiu się?! Mój wampirek, nie wierzę!
      Jedna wielka słodycz ^^ I nie piszę słodko....

      Usuń
    3. *tuli* Pożycz kota, bo się do szkoły spóźniam... Ty bardziej potrzebujesz snu niż ja, jesteś jeszcze dzieckiem, a ja już jestem stara. Słodycz kompletna <3 Piszesz słodko!

      Usuń
    4. *wtul* Przykro mi, ale kota nie pożyczę.
      Jaka znowu "stara" ._. 3 lata różnicy i od razu taka stara jesteś? Jak dla mnie jesteś bardzo ładną, młodą kobitką ^-^

      Usuń
  2. Igirisu tak zaciekle broni swojej niewinności, że to aż podejrzane >3 Zasłodziłaś mnie tym rozdziałem ;___; Niedobry kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igirisu po prostu nie chce być pierwszą lepszą dupodajką. Musi najpierw mu zaufać i zrozumieć czy może mu się oddać. *tuli*

      Usuń
  3. Dobra, po raz kolejny muszę Cię przeprosić za swoje lenistwo i za to, że wolałam leżeć na kanapie, niż się wysilić i Ci coś skomentować. Wybacz mi, naprawdę.


    A przechodząc do treści, to historia bardzo mi się podoba. Fajnie się rozwija fabuła^^ Jedne czego się doczepię, to jakby zdanie brzmiące jak wiersz, połączone z normalnymi, przyziemnymi zdaniami. No i babska dziewiczość Arthura do mnie nie przemawia. Ale co ja tak wiem.


    A tak, w ogóle, to strasznie podobały mi się wiersze o personifikacjach. Jak je czytałam, to aż żałowałam, że tu nie wchodziłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczam, kociaku Ty mój słodziutki^^

    Ja naturalnie tak mówię, więc nie zauważyłam dziwności^^" I trochę używam cytatów i jakiś złotych myśli powiązanych z filozofią, więc dlatego one są takie inne. I nie babska dziewiczość tylko nieufność. On myśli, że Francis go tylko przeleci i zostawi, a potem się będzie chwalił jak to go zaliczył. Arthur w tym jest raczej samotnikiem, więc dlatego nikogo nie miał, bo znał za mało osób, żeby kogoś wybrać. Nie ufa nikomu to nie wpadnie w pułapkę słodkich słówek Francisa.

    To dla mnie zaszczyt, że podoba Ci się moja marna twórczość, o piękna^^

    OdpowiedzUsuń