Translate

czwartek, 14 lutego 2013

Wiersz numer dziewięćdziesiąt pięć: Noc iluzji.

Dziś dzień, który jest ważny dla Francji, czyż nie? Tak sądzimy. Lecz co on czuje? Czy serce, w którym miłość została wypalona jest jeszcze w stanie kochać?

Noc iluzji

I nastaje noc, gdy wszystko powinno być piękne
Nawet, jeśli nie chcesz, musisz wszystkich uszczęśliwić
W końcu jesteś symbolem miłości
Wszyscy na Ciebie czekają

Więc do twarzy przyklejasz fałszywy uśmiech
Perfumami skrywasz zapach słonych łez na Twej twarzy
Ostatni raz spoglądasz na przed chwilą skreślony rysunek
Tylko ją jedną naprawdę kochałeś

Wyruszasz ku ciemności
Ukrywasz łzy za słodkim uśmiechem
Słowa skargi nie zostają wypuszczone z ust
Zamkniętych cudzym pocałunkiem

Musisz spełnić swe zadanie, jako symbol zakochania
Oddajesz się w cudze ramiona, dając szczęście obcym
A potem słyszysz jedynie, że to Twe pożądanie
I nazywają Cię zwykłym bawidamkiem

Wracasz do pustego domu
Splamionymi alkoholem i cudzym ciałem dłońmi
Nie chcesz już dotykać obrazu, by oprawić go w ramkę
Zasypiasz czując, że ona Cię obserwuje

Zmuszony do fałszywej miłości
Tego dnia musisz wciąż być szczęśliwy
Lecz naprawdę straciłeś dawno wszystko, co kochałeś
I możesz jedynie płakać

I tak co roku dzieje się to samo
Czy też co dzień nie wpadasz w ten młyn fałszu?
Pamiętasz wciąż smak prawdziwej miłości
O ile był słodszy od tej fałszywej!

Jednak to jest Twe zadanie
Tyś jest dla nich miłością
I musisz dać wszystkim szczęście
W zamian otrzymując gorzkie słowa i łzy

14 komentarzy:

  1. Po pierwsze- 2:13 !!? Jak randy Mean! Ile mogę mówić, żebyś szła wcześniej? Załamujesz mnie...
    Czułam w kościach, że dzisiejszy wiersz będzie o Francy. No w końcu 14 luty.... Szkoda, że Franca nie może powiedzieć głośno co czuje....No ale to w końcu jest królem de l'illusion .... Chcę go przytulić....

    Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... Przytulmy go razem ; v ;

      Usuń
    2. Tak przytulmy go. I autorkę.

      Usuń
    3. Jago podrapię za uchem, bo się go boję~ Ale was przytulę, słodziaki.

      Usuń
    4. No to tul~! *siada na kolankach i wyciąga łapki *

      Usuń
  2. Nawet ja chcę go przytulić! A przecież się go boję! Twoje wiersze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby jeszcze sama Mean chciała go przytulić...
    No ale muszę przyznać, poor Frog. *odwraca wzrok* A-ale ja nie mam zamiaru go przytulić..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś taka kochana i słodka. <3

      Usuń
    2. N-nie jestem..! Tsk... I am not...

      Usuń
    3. Tu est, mon petit chou <3

      Usuń
    4. A już na pewno nie jestem kapustą..! And stop speaking Froggish. L-like it could break me in any way..!

      Usuń
    5. You don't like french, my lady? So... "Dear my love haven't you wanted to be with me? And dear my love, haven't you longed to be free...?" *śpiewa słodko mając rapeface*

      Usuń