Translate

czwartek, 22 listopada 2012

Wiersz numer trzydzieści cztery: Do czego prowadzi przyjaźń?

Edelweiss, obaj, mimo że mają dla kogo żyć potrzebują czegoś innego. Czas przerwać obojętność. Dawna przyjaźń odradza się na powrót. Lecz czy tylko ona?


Do czego prowadzi przyjaźń?

Oglądasz się w lustrze wspomnień
Widzisz obok uśmiechniętą twarz
Kiedy ostatnio ujrzałeś jego uśmiech?
Czemu to było tak dawno temu?
Obojętność na świat w waszych oczach
Obaj żyjecie dla kobiet, które wciąż są przy was
Lecz kogo naprawdę kochacie?
Spoglądacie sobie w oczy szukając zrozumienia
Odnajdujecie je
Tak wiele wspólnego
Różnice nikną
Dłonie odnajdują się w ciemności
Miłość nie jest taka, jak ją sobie wyobrażaliście
Osoby przy was kiedyś odejdą
Nie pozwólcie zamarznąć waszym sercom
Wspólne fragmenty życia
Szczęście i smutek
Teraz to wszystko wróci
Spełijcie swe marzenia

8 komentarzy:

  1. Niech ich serca płoną ogniem miłości, póki Piekło nie zamarznie!
    ...
    Ja może napiszę normalny komentarz wieczorem, bo jeszcze chyba śpię...

    Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś Ty słodka, kotku^^ A jaka romantyczna^^

      Usuń
    2. Dziś usłyszałam, że jestem romantyczna jak woda w toalecie....


      Milka

      Usuń
    3. A może mieli na myśl zapachową wodę toaletową? Która wydaje się być taka niepozorna i zwyczajna, jednak niesie ze sobą zapach piękna?

      Usuń
  2. Yes! Jedyna racjonalna para w Hetalii! Nie no, może trochę przesadzam XD
    W każdym razie... Ty wiesz, że ja Cię kocham, nie? Za te wiersze...
    Meroko : 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mój gust bardziej logiczny jest LietPol i PolLiet^^" Albo AusHun... Um, tylko czemu nigdy nie czytałam żadnego Austria x Hiszpania, chociaż mieli wspólną dynastię? Prawie my byśmy mieli na tronie Habsburga, wiesz?
      Ja Ciebie też, PruHunie Ty mój <3

      Usuń
    2. Wiem, że ten pairing taki... naciągany, ale ja historii się nie trzymam! Mam po prostu do tej dwójki dziwną słabość xD

      Prawie byliśmy... prawie, niestety >D

      *tula*
      Meroko =3

      Usuń
    3. Oni tak charakterami pasują^^ Potężna kobieta i narwaniec XD Ale jakoś się wydaje jakby siebie nie potrzebowali. Oboje sobie radzą, a razem tylko by się bardziej napędzali. Za to Węgry przy Austrii się uspokaja, może znaleźć szczęście płynące z codzienności, a on jest przy niej bezpieczny, nie musi się o nic bać, bo ona go ochroni.

      Gdybyśmy mieli u siebie Habsburgów to nie doszłoby do rozbiorów, a prawdopodobnie państewka niemieckie złączyłyby się pod skrzydłami tej właśnie dynastii i mielibyśmy nad nimi kontrolę. Kiedyś mieliśmy jeszcze mieć kolonię: Madagaskar, ale Francja ją zabrał. Oficjalnie "nie splamiliśmy się zbrodnią kolonizacji". Ale my byśmy ich dobrze traktowali i byliby najszczęśliwszą kolonią, no nie?

      Usuń