Translate

sobota, 24 listopada 2012

Wiersz numer trzydzieści cztery: Braciszek zawsze kocha najmocniej.

Tak więc pairing dziwny... Szwajcaria x Liechtenstein. Czyż nie najłatwiej upodobnić się do kogoś widząc to co on widzi? Więc trzeba przeżywać jak najwięcej razem. Czy więc nie można wspólnie przeżyć miłości? Niedługo piękny PruHun od Meroko^^ Jeszcze nie dostałam ani nie czytałam, ale ona tworzy tylko piękno^^


Braciszek zawsze kocha najmocniej

Wiele różnic i podobieństw
Kobieta i mężczyzna niczym odbicia w lustrze
Szmaragdy odbijają się w szmaragdach
Złote nitki plączą się ze złotymi nićmi
„Chcę być taka jak Ty, braciszku”
Więc czy nie musi przeżyć wszystkiego co on?
Wtedy najlepiej nauczy się bycia nim
Więc czy uczucia też powinni dzielić?
Miłość odbija się i wraca niczym echo
Jej miłość skierowana ku niemu
I jego skierowana ku niej
Dzielą się wspólnymi wspomnieniami
Jednak noce są dla nich wciąż odmienne
Przeżywane w innych pokojach
Czy nie czas to zmienić?
Kładą się do wspólnego łoża
Dzisiejszej nocy stworzą kolejne wspólne wspomnienie
Które połączy ich dusze w jedną całość
Odmieni ich na zawsze
Wąskie wargi dotykają pełnych ust
Wymieniają się cząstkami siebie
Upodabniają bardziej do siebie nawzajem
Tak podobne dłonie przeczesują wręcz identyczne włosy
Już niedługo będziesz taka jak on, maleńka
Gdy dusze i ciała się połączą
Nie będzie już różnic
Oto spełnia się marzenie o miłości
Czy jeśli on uratował Twe życie
Nie powinnaś stworzyć z nim nowego?
Wspomnienia i uczucia wirują i łączą się w jedno
Coraz bliżej, coraz bardziej podobni
Noc spełnia ich prośby

7 komentarzy:

  1. (pisze to narażając życie...)
    Nuu, jakie śliczne! Uwielbiam czytać twoje wiersze wiesz? Są takim małym promyczkiem szczęścia ^-^
    Nie wiem czemu, ale lubię ten paring. Jest taki uroczy...Mimo, że to kaziroztwo.

    Milka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie na temat wiersza się nie wypowiem, bo tylko bym powtórzyła to co pisałam w poprzednich komentarzach ^^ Ale tą parę nawet lubię. Liech jest słodka, chodź ja wolę ją jako taką bardziej waleczną :3 (napisałam kiedyś nawet ficka do hetalia.org z waleczną Liech, ale strona umarła jak wiemy...)


    A! Czy mogłabym prosić o coś NorIce? *pierwszy i najukochańszy pairing Meroko*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hetalia.org żyje! Działa, ale nic sie nie dzieje... Może ożyje..
      To tyto pisałaś?! *tula* Rany jak mi się to podobało!

      Milka

      Usuń
    2. Milka/Megumi, mogłabyś mi powiedzieć, o którym ficku myślisz? Bo ten, który ja wysłałam nie został opublikowany :c (no bo strona umarła! Miejmy nadzieję, że ożyje♥)
      Meroko

      Usuń
    3. O tym... *szuka tytułu* "Dla Felicjano"... Dobra, wiedzę inna autorka...
      Wystarczy Milka ^-^
      Strona działa, ale szukają kogoś nowego do działu FanFiction...

      Milka

      Usuń
    4. A więc Milko ^-^
      Aaa to o Rooque chodzi! :3
      Wiem, że strona działa, ale ff nadal brak. (nikt nie jest chętny do pracy...?)
      Meroko

      Usuń
    5. Teraz leci opowiadanie Meroko, a NorIce napiszę jak dostanę pomysł^^ Napiszcie mi co ma w nim być^^

      Usuń