Translate

poniedziałek, 26 listopada 2012

Wiersz numer trzydzieści pięć: Czyż miłość nie jest silniejsza niż wszelkie bariery?

NorIce dla Meroko^^ Odpowiedź na pytanie czemu Islandia nie nazywa Norwegii braciszkiem. I ukazanie miłości silniejszej niż konwenanse.


Czyż miłość nie jest silniejsza niż wszelkie bariery?

Nie chciałeś mnie nazwać swym bratem
Czym więc byłem dla Ciebie?
Obcym? Zabawką?
Powiedz mi prawdę, powiedz co czujesz!
Widzę jak zbliżasz się do mnie
Iskry w Twych oczach
„Pokażę Ci co naprawdę czuję
Kocham Cię, lecz nie jak brata
Dlatego nie nazwę Cię tym imieniem”
Powiedziałeś i poczułem słodycz Twych ust na swych wargach
Ale... Tak nie wolno...
Chciałem Cię odepchnąć, uciec
Jednak nie mogłem, gdy patrzyłem w Twe oczy
To przecież zakazane
Nie wolno nam robić tego
Ale... To piękniejsze niż cały ten świat
Już nie boję się popełnić grzechu
Już nie boję się kary za niego
Gdy patrzę w Twe oczy i dotykam Twych ust
Nawet piekło wydaje się być rajem
Jeśli będę tam z Tobą
Kolejny niepewny dotyk
Granice powoli topnieją
Pocałunek to dopiero szczyt tej góry lodowej
Za nim podąża jeszcze wiele czynów
Nawet, jeśli rozbijemy się o tę górę i zginiemy
Ja chcę płynąć pod prąd
Nawet, jeśli wpadniemy do arktycznej wody
Nasze serca nigdy nie zamarzną
Rozgrzewane żarem miłości

6 komentarzy:

  1. Awwww <333
    Kocham Cię! To było śliczne ;-; Dziękuje, że wspaniała Meanness w tak piękny sposób zrealizowała moje zamówienie :>
    Meroko-ko-ko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed złożeniem następnego zamówienia się zaloguj, kiciu, a nie mi anonimowo piszesz XD "Anonim. Ja, niżej podpisany..." XD

      Usuń
    2. Mean, bo ja leń jestem xD Wolę na szybko jako anonimowy i święty spokój jest :> A na zalogowanym być ciągle nie mogę, bo mi się skrzaty do laptopa dorwą i będzie kłopot ;-;
      (ale teraz się będę podpisywać, bo trochę to idiotyczne... Anonimowy, ale podpisany XD)

      Usuń
    3. Słodka jesteś^^ Pogłaszcz skrzaty po łebkach^^

      Usuń
  2. Lol. Cos mi sie zbugowalo i nie moglam nic komentowac. O.O
    Zebys nie pomyslala, ze o Tobie zapomnialam, czy cos, Mean. ;__; Dalej sie czyta, oj dalej.

    OdpowiedzUsuń