Translate

piątek, 30 listopada 2012

Wiersz numer trzydzieści dziewięć: Rycerz i dama.

Dwa oblicza Węgier w oczach Prus i Austrii. Czy to tak wielka różnica, czy kocha się damę, czy rycerza?


Rycerz i dama

Czyż nie każda dama pragnie rycerza na białym koniu?
Czyż nie każdy rycerz pragnie nadobnej białogłowy?
Lecz cóż, gdy role się odwrócą?
Lub zjednoczą?

Silny chłopiec skrywa w sobie sekret
Czy nie dziwi Cię jego piękno?
Różni się od Ciebie, biały rycerzu
Różni się ogromnie
Gdy w końcu poznajesz sekret świat Twój staje do góry nogami
Lecz czy go odrzucisz?
Zaopiekuj się więc damą
Gdy już nie walczysz z rycerzem

Piękna dama skrywa w sobie sekret
Nie tak wielki, jaki skrywał chłopiec
Czemuż to nie znasz jej historii, szlachetny arystokrato?
Cóż zrobisz, gdy poznasz prawdę?
A może już się jej domyśliłeś?
To ona chroniła Ciebie
To ona mogła Cię pokonać
Skoro kochasz damę
Zaufaj również rycerzowi

6 komentarzy:

  1. (Wykasowało mi komentarz, przed dodaniem ;_;)

    Byłam strasznie ciekawa, czy kiedyś coś takiego napiszesz.
    Ma ciekawość została zaspokojona.

    Wiersz jak zawsze piękny. Osobiście wolę PruHuna więc fragment z perspektywy Prus bardziej mi się podobał.

    Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja jestem jedyną osobą tutaj, która woli AusHun? XD *sama by chciała móc chronić ukochanego, który gra na wspaniałym instrumencie* I cieszę się, że zaspokoiłam tak piękną kobietę^^ Przydał się ten wysiłek w nocy^^

      Usuń
    2. Do AusHuna nieczego nie mam. Poprostu wolę Węgierkę taką...Luźną.
      I proszę po raz X - nie pisz w nocy, ani w nocy nie siedź.
      (ja tydzień chorowałam, sobie głupio pozowliłam....)

      Milka

      Usuń
    3. *tuli* Ale w dzień jest za jasno na myślenie... Poza tym... Pełnia *_*

      Usuń
  2. Owww <333
    Jezujezujezujezu ;;
    Dlaczego to się ciągle powtarza? Moja reakcja na twoje wiersze...
    One są piękne! No ludzie, piszesz gdzieś poza internetem? Jakąś nagrodę za te wiersze powinnaś dostać ^^
    Mnie, podobnie jak Milce, także bardziej podobał się PruHun, ale i tak, ten wiersz jest cały cudny ;_;


    Wybacz, że mnie ostatnio nie było. Zajrzałabym, ale przez konkurs zakuwałam cały dzień i nie miałam czas na internet.
    A na ten piszę dopiero teraz, bo przed chwilą się obudziłam... Nie przypuszczałam, że mój organizm zrobi mi takiego figla i będzie kazał mi spać od 17 do teraz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się kiedyś wysłać takie moje "cywilne" wiersze do gazety^^ *AusHun fan - forever alone*
      JA kiedyś tak w jedną sobotę od 3 rano do 19 XD

      Usuń