Translate

czwartek, 27 grudnia 2012

Wiersz numer sześćdziesiąt jeden: Zdjęcia.

Napisany na podstawie rysunku z Zerochan. Prusy zrobił poprzedniego dnia wiele zdjęć, na każdym z nich była jego uśmiechnięta twarz. Niemcy ogląda te zdjęcia... Na żadnym z nich nie ma Prus. Nie widzi też brata patrzącego mu w oczy. Co to może znaczyć?


Zdjęcia

Czemu teraz płaczesz?
Przecież ja wciąż tu jestem!
Jestem, prawda?
Te zdjęcia... Przecież ja je zrobiłem, prawda?
Byliśmy na nich razem...
To było wczoraj...
Czemu mnie na nich nie ma?!
Ej! Co się dzieje?!
Nie słyszysz mnie...?
Zdjęcia...
O, na tym byliśmy razem... Jesteś tylko Ty
Tu ona i ten jej... uh... Byłem tam też ja... Jeszcze wczoraj...
Przecież ja tu jestem!
Powiedz... Powiedz, że tu jestem...
Nie mogę podnieść żadnego ze zdjęć...
Przenikają mi przez palce
Proszę... Powiedz, że tu jestem
Patrzę Ci w oczy, ale Ty mnie nie widzisz!
Nie! To nie może być prawda...
Czy ja...
Ja umarłem?
Pamiętam.. Ostatnio źle się czułem
Ale chyba nie aż tak, prawda?
Hej... Nie płacz...
Dawno nie widziałem jak mój mały braciszek płacze...
Wolałbym nie widzieć Twych łez już nigdy
Spokojnie... Jestem przy Tobie...
Może mnie nie widzisz, ale... Ale jestem
Do cholery! Jestem tuż przed Tobą!
Patrz! Patrz! Jestem tutaj...
Jestem bezsilny...
Te zdjęcia są dowodem tego, że nie powinno mnie tu być
Byłem na zdjęciach... Sam je robiłem...
A teraz... Teraz znika mój obraz
Czy kiedyś... Czy kiedyś o mnie zapomnisz?
Tak jak zniknąłem ze świata, ze zdjęć...
A może... Może już wtedy mnie nie było?
To tylko iluzja... Pożegnanie...
Dlatego tak bardzo chciałem was wszystkich spotkać
Wiedziałem, że to ostatni raz...
A nawet później niż ostatni...
A może... Może mnie już od dawna nie było?
A może nigdy?
Jak wiele jest w tym prawdy, a jak wiele kłamstw?!
A może... Może was też nie ma?
Może to wszystko iluzja?
I powoli wszystko znika...
A ja jestem jednym z pierwszych, którzy się obudzą...
Albo... To ja jestem iluzją...
Nigdy nie istniałem...
Nie! Na pewno istniałem, wiem to!
Ale... Kiedy przestałem?
Czemu do cholery nie robiłem codziennie zdjęć?!
Mógłbym teraz sprawdzić, który dzień był tym ostatnim...
Nasze ciała po prostu znikają...
Nie mogę sprawdzić nawet jak długo jestem martwy...
Czemu nie mogę zostać tu jeszcze chwilę?!
Czemu nie mogę Cię pocieszyć...?
Zmarnowałem szanse na pożegnanie...
Zrobiłem tylko te głupie zdjęcia...
Zdjęcia, na których mnie nie ma...
Serca, z których niedługo zniknę...
Niedługo świat będzie jak te zdjęcia...
Nie będzie mnie już na nim
Nawet, jeśli teraz pamiętasz, że byłem
Kiedyś o tym zapomnisz
Nie pozostaną nawet zdjęcia
W końcu nie ma mnie na nich
I tylko ja miałem klucz do mych pamiętników
Rozpadną się w pył
A wraz z nimi wszystkie wspomnienia o mnie

25 komentarzy:

  1. No popłakałam się normalnie jak to czytałam... ;__;
    Gilbooooo...! Non, nie możesz tak skończyć! Masz jeszcze tyle o zobaczenia, inni też muszą cię jeszcze tyle zobaczyć..! Nie może tak być.. Gilbooo!

    (Ah, czy należy pisać pod wpływem emocji komentarze?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też prawie jak to na zerochan zobaczyłam... Na pewno nic mu nie będzie^^ Tylko trzeba pozbyć się Niemiec i dać go na jego miejsce ^J^

      Usuń
    2. W przypadku obrazków było mi po prostu bardzo, bardzo smutno... Ale jak to czytałam to po prostu mi łzy po policzkach zaczęły płynąć i wciąż tak w sercu mi jakoś smutno.... No bo... Gilbo, no..!
      On jest zagilbisty i nie może tak po prostu odejść..! Na pewno nic mu nie będzie, ale to nie pierwszy raz, kiedy tak mnie wzruszy motyw zniknięcia/śmierci Prus.... Właśnie sobie uświadomiłam, że na mojej halloweenowo-świętozmarłowej(?!) tapecie był drewniany krzyż właśnie dla Gilberta... A obok stali Francis i Antonio.... A Ludwig gdzie..?! >>" Albo Duma po jego śmierci przy podobnym krzyżu pozostała.... Taki wzruszający pasek.... ;__;" Tym razem Lutz tam już co prawda był, ale i tak.... ;__;"
      Gilbo....

      Usuń
    3. Często w opowiadaniach, w których umiera, dorasta Duma Prus. W "Mega Serce" jak chorował to zaczęły jej wyrastać szpony i Austria zaczął ją zamiast ziarnami karmić mięskiem. A w "Ta śmierć" jak był pogrzeb Prus to przeleciał nad cmentarzem czarny orzeł. Jak Feliks go zauważył to pomyślał "Czy to Duma Prus tak urosła?". W ogóle to było tak, że Prusy zjednoczyły te państewka niemieckie pod swoimi rządami, a potem jeden ktoś *żeby się nie wyrazić negatywnie* przyłączył do tych państewek Prusy. No i ze Związku Niemieckiego (Potem był podział na Południowo- i Północnoniemiecki) zrobiły się Niemcy. A potem rozwiązano Prusy jako państwo i są teraz landem Niemiec. Nawet tam rządzi... Hohenzollern O_O Oni to kurna przedwieczni i nieskończeni, kurna... Zakon zakłada Hohenzollern, teraz w dzisiejszych Prusach rządzi Hohenzollern... Wiesz... Świat się skończy i chyba wiem jakby się nazywał jedyny pozostały człowiek XD Ród nie do zdarcia XD

      Usuń
  2. Skąd ja wiedziałam, że wykorzystasz ten rysunek? No skąd? * wciera oczy, ale to przez grypę, nie przez wiersz! Nie będę płakać przez Prusa.. *. Kłódkę w pamiętniku można wyłamać...Wiem z własnego doświadczenia. No i teraz mi tak smutno, osiągnęłaś cel. No, ale przynajmniej się pożegnał i zyskał pare dobrych wspomnień.

    Milka (za odpisy o 7 masz bana 2-dniowego na tulenie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on ma tą bibliotekę z pamiętnikami. No tam trochę trudno wejść XD *drzwi jakieś pancerne czy inne licho, bo wyglądały jak wejście do zamku* Oj, jak mam bana to nie mogę Cię pocieszyć i pozostaniesz na wieczność w czarnej rozpaczy, mon mignon lapin~<3

      Usuń
    2. Poprosiłoby się Rosję, albo Białoruś, o pomoc...

      Nuu...nie umiem wytrzymać... *tula mocno* Ale ze mne słaby człowieczek...

      Milka

      Usuń
    3. Słodki człowieczek *tuli i mizia noskiem po nosku*

      Usuń
    4. Noski, noski Eskimoski~ =^-^=
      *przetwarzanie informacji*
      Tak się Eskimosi całują...

      Milka

      Usuń
    5. To ich sposób wyrażania miłości, mon amour~<3

      Usuń
    6. Um...Miłość można różnie okazywać. Chciałam napisać coś jeszcze, ale zapomniałam przez drzazgę w palcu...Skąd ona się wzięła? o.O"

      Milka

      Usuń
    7. *wyciąga drzazgę i całuje paluszek*

      Usuń
    8. Słodkie maleństwo <3 Jak Chibitalia <3

      Usuń
    9. Aż taka mała nie jestem...Słodka też nie....

      Milka

      Usuń
    10. Ależ oczywiście, że tak^^

      Usuń
    11. I znowu się zaczyna...
      Oczywiście, że nie ^-^

      Usuń
    12. Jestem starsza to mam rację <3

      Usuń
    13. To nie fair!
      Możesz myśleć, że masz rację, ale jej nie masz ^-^

      Usuń
    14. Poeta zawsze poprawnie opisze swą muzę, mon ami <3

      Usuń
    15. A czemu nazywasz mnie "swoją muzą" ? W końcu nic takiego nie zrobiłam...

      Usuń
    16. Ale jak na Ciebie patrzę to aż mi się chce pisać^^ I piszę, żeby potem czytać komentarze od Ciebie^^

      Usuń
    17. Ostatnio usłyszałam od koleżanki, że jak na mnie patrzy chce jej się wymiotować...

      Usuń