Translate

sobota, 16 marca 2013

Wiersz numer sto piętnaście: Wyrwane serce.

Kolejny wiersz z serii, że tak ujmę... Więc... A jeśli Kuba Rozpruwacz zabijał, bo został zraniony? Może tak było... Przedstawiłam kolejną teorię w wierszu.

Wyrwane serce

Spoglądasz na tą, która wszystkich obdarza swymi wdziękami
A oni dają jej w zamian pieniądze
Ty powierzyłeś jej swe serce
W zamian otrzymałeś kłamstwo i gorzki śmiech

Patrzysz na tych, którym czułe słówka szepcze
I na tych, którzy ich nie potrzebują
A Ty pragniesz jedynie miłości
Ona chce w zamian pieniędzy

Skoro nie będzie Twoja, nie będzie niczyja
Ciało zbezczeszczone nic nie jest już warte
Skoro serce przegniło już dawno
To i ciało należy powierzyć robakom

Ostatni raz ją pytasz o uczucia względem Ciebie
Prosi o pieniądze i zbywa Cię śmiechem
Skoro ona skradła Ci serce, Ty zabierzesz jej własne
Bierzesz nóż i już nie słuchasz jej słów

Widzisz kolejne takie jak ona
Plugawe i obłudne
Wpadasz w trans i tak jak i ją
Na tysiące kawałków ich grzechy rozcinasz

12 komentarzy:

  1. "A Ty pragniesz jedynie miłości
    Ona chce w zamian pieniędzy" Dalej są takie panie, ale nie wszystkie można tak łatwo rozpoznać jak te do tulenia.
    I w ostatniej zwrotce "Widzi kolejne takie jak ona (...) Wpadasz w trans(...)" Trochę Ci się osoby omsknęły ^-^"
    Ślicznie. Przelane uczuciami, albo tylko ja mam takie wrażenie, bo mnie serduszko boli i sie nie wyspałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. A niektóre jeszcze znajdują ku temu wytłumaczenie, wywyższając się nad swoje ofiary.
      A... Tu chyba pożarłam "sz"...
      Miało być smutne i mam nadzieję, że wyszło. Uczę się pisać krótkie wiersze.

      Usuń
    2. Nie wiem jak mogą tak krzywdzić innych...I siebie też...
      O właśnie zauważyłam, że tytuł to "Wyrwane serce", a mnie dalej tak śmiesznie boli serduszko...
      Wyszło, nawet bardzo. I zauważyłam, że piszesz krótsze. Przyjemniej się je czyta, łatwiej zapamiętać sens wiersza ^-^

      Usuń
    3. Ja też nie...
      *całuje serduszko*
      Czyli wcześniej były nieprzyjemne i niezrozumiałe?

      Usuń
    4. *rumieniec* Kiciu są rzeczy...Miejsca gdzie się nie całuje, jeśli się nie kocha....
      Nie. Były przyjemne. Ale...Czasem lepiej przekazać coś krótko niż się nad tym rozwodzić. Pisz czasem dłuższe, ale jak temat będzie tego wymagał ^-^

      Usuń
    5. Możliwe... Ale Ty jesteś tak ładna, że zapominam~
      Długie wiersze są fajne do momentu, dopóki nie musisz pięć razy drukować książeczki złożonej z "Wszystko można zniszczyć" (6 stron), "Moira kai Thanatos" (4 strony) i "Ptak w zbyt małej klatce" (3 strony)... Nie ma to jak mieć zamówienia na wiersze, które w formie papierowej ma już połowa nauczycieli...

      Usuń
    6. Nie jestem ładna...A już na pewno nie tak bardzo by ludzie zapominali o czymkolwiek.
      O_O Wow. Troszku tego.....No, ale skoro nauczycielom sie podoba, to wspaniale ^-^

      Usuń
    7. Jesteś^^
      A wiersze oddają w stanie rozkładu... Uczniowie oddają czyściutkie, nauczyciele pogniecione...

      Usuń
    8. Nie jestem. Romcia jest. ReconditeVillain i Yiangillium są. Azu jest. Ty jesteś. Ja nie.
      Spodziewałbym się, że będzie odwrotnie....

      Usuń
    9. Powiedziałam to Azu XD
      Ja też, a jednak...

      Usuń
  2. Kuubaa Rooozpruuuwaacz!!!!!!!!! Yaaaay! *psychofanizm*

    OdpowiedzUsuń