Translate

poniedziałek, 8 lipca 2013

Wiersz numer sto czterdzieści trzy: Powód zwycięstwa.

Zauważyłam, że dawniej było wiele przesądów związanych z albinizmem, którego przykładem jest Prusy. Jak przetrwał on czas, gdy tacy jak on byli potępieni? Czy może właśnie to było powodem tego, że nie poddał się i starał się być najlepszy?

Powód zwycięstwa

Jak mogłeś żyć z podniesioną głową
Gdy takich jak Ty nazywano diabłami?
To właśnie był powód
Dzięki któremu się nie poddałeś

Miałeś być lepszy, choćbyś był diabłem, stać się miałeś aniołem
Przywdziałeś białe szaty, splamiłeś je krwią
Lecz to był jedyny sposób
By stanąć po tej lepszej stronie

Gdy diabłem Cię zwali, Ty walczyłeś z krzyżem na piersi
Pokonałeś własne przeznaczenie, poczułeś się najlepszy
Nigdy nie przestałeś iść na przód
Nawet, jeśli tonąłeś we krwi

Jednak stałeś się wszystkich wrogiem
Ani diabłem, ani aniołem
Samotnie piąłeś się na szczyt, ku Niebu

Lecz szybko spadłeś w dół, do piekła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz