Translate

niedziela, 14 października 2012

Wiersz numer osiem: Refleksja.

Wspomnienia Polski i Litwy na temat Rzeczpospolitej Obojga Narodów.


Refleksja
Wiem, że totalnie Cię do tego zmusiłem
Wiem, że tego generalnie nie chciałeś
Ale czy żałowałeś czasu spędzonego ze mną?
Czy razem nie było dobrze?

Na początku tego nie chciałem
Musiałeś mnie zmusić
Ale nie żałuję czasu spędzonego z Tobą
Razem było nam dobrze

Totalnie pod Grunwaldem daliśmy czadu
Nieźle go skopaliśmy, co nie?
Bez Ciebie nie dałbym sobie rady
A Ty nie dał byś rady beze mnie

Pod Grunwaldem zwyciężyliśmy
Pokonaliśmy wroga
Nie dał bym rady bez Ciebie
A Ty nie wygrałbyś beze mnie

Ale potem totalnie nas rozdzielili
To było generalnie nie fair
Co ja zrobię bez Ciebie?
Co Ty zrobisz beze mnie?

Potem zabrał mnie Rosja
To najgorsze co mogło się stać
Co ja zrobię bez Ciebie?
Co Ty zrobisz beze mnie?

Ale teraz już jesteśmy totalnie razem

Ale teraz nic nas już nie rozdzieli

To już może nie nie generalna Unia

Ale przyjaźń silniejsza niż wszystko

2 komentarze: